Foredragsholdere 2018

Astrid Dyson, dyson.drager

Partner, innholdsrådgiver og skribent

Astrid Dyson er daglig leder og medeier av tekstbyrået dyson.drager. Hun driver også «Podkasten 20-30» – om tech, sosiale medier og entreprenørskap. Hun er en bevandret formidlingsentusiast. Astrids mantra er: «Om du kan skrive så klarer du å nå fram med budskapet ditt, uansett kanal.» Lidenskapen for ord startet lenge før sms og MSN, og hun elsker alle mulige plattformer som kan fylles opp med ord og innhold. God kommunikasjon handler først og fremst om tid, kunnskap og innsikt. Astrid er full av gode råd om du lurer på hvordan noe skal formidles på sosiale medier.

http://dysondrager.no

Alexander Grimstad, Fanbooster

VP of Marketing

Alexander Grimstad er markedssjef i Fanbooster, som er Norges eneste Facebook Marketing Partner. Alexander er også rådgiver for flere av Fanboosters kunder.
Han har jobbet med Facebook-markedsføring siden 2005, fra Facebook kun handlet om brukerne,
til det ble en viral spredningsmaskin til å bli den annonseringsgiganten det er i dag.
http://fanbooster.com/

Anna Heumrønningen, Apeland

Leder for Digitalt i Apeland

Anna har stått på vår ønskeliste lenge – og endelig passet det med en skreddersydd kvalitets-session med to andre skarpskodde ledere innen kommunikasjon, fra hhv Samferdselsdepartementet og fra First House. Gå ikke glipp av Annas tanker om omdømmebygging med sosiale medier som medie-utgangspunkt! Anna er i dag leder for Apelands digitale avdeling, og jobber med løsninger og innhold for digitale plattformer. Hun er utdannet innen informasjonsdesign, kommunikasjon og grafisk design. På Social Media Days både modererer hun dette sporet – og har sin egen presentasjon.

https://www.apeland.no

Astrid Valen-Utvik, Valen-Utvik

Rådgiver, eier

Astrid er uten tvil en av landets mest erfarne og etterspurte rådgivere innen sosiale medier. Sammen med sin mann har hun drevet eget selskap siden 2009 – i dag bistår de begge både store og små virksomheter, kjente og mindre kjente merkevarer – med et utall kurs, foredrag, workshop, strategi og kampanjer. Astrid er spesielt opptatt av magien i bedrifters hverdagskommunikasjon. Hun ble i 2017 kåret til årets sosiale medier personlighet under Social Media Days og er en tydelig stemme i fagmiljøet rundt sosiale medier. I tillegg driver hun podcasten Sosialt sett sammen med sin makker Heidi Sperre.

http://valen-utvik.no

Cecilie Cottis Østreng, Bymiljøetaten

Kommunikasjonsrådgiver

Cecilie er kommunikasjonsrådgiver i Bymiljøetaten, Oslo kommune. Hun er etatens imøtekommende, hyggelige, forståelsesfulle, tålmodige og bestemt stemme på Facebook. Hun brenner for dialogen med hvert enkeltmenneske på sosiale medier, at den skal oppleves god og respektfull selv når temaet er vanskelig og konfliktfylt.

Cecilie er i tillegg til å være en dyktig og kreativ kommunikatør også sosionom og poet, og har tidligere jobbet mange år som sosialarbeider. Hun har utdannelse i kommunikasjon, grafisk design og sosiologi. I 2017 ble teamet som Cecilie er en del av kåret til Årets sosiale medier fagmiljø – Social Media Days.

Cecilie snakker om viktigheten av dialogen i sosiale kanaler og at alle skal få et svar. Det handler om respekt, tillit, gode relasjoner og anbefalinger. Og ikke minst – dialogen gir verdifull innsikt og utsikt.

Christine Calvert, Westerdals

Tekstdoktor

Christine Calvert har jobbet med skriving og innholdsutvikling i 25 år – både som tekstforfatter i reklamebyrå, global webredaktør i Det Norske Veritas og som «tekstevangelist» i BEKK.

Elisabeth Bekken Vikanes, Oculos

Social Media Manager

Elisabeth er fagansvarlig for Sosiale Medier i Oculos AS og har tidligere jobbet nesten 4 år i Fanbooster som Ads Specialist. Hun er engasjert sosiale medie nerd som går analytisk til verk i det hun gjør. Testing og måling er hennes mantraer. Når hun ikke jobber med sosiale medier flyr hun høyt og lavt i festival-Norge og jobber blant annet med Slottsfjellfestivalen og Palmesus. Hun stiller på Social Marketing-sesjonen på dag 1 – sammen med flinke folk som Ståle Lindblad og Alexander M. Grimstad.

http://www.oculos.no/

Fernando Angulo, SEMrush

Head of International Partnerships

Fernando Angulo is the head of international partnerships at SEMrush, an online service that provides competitive intelligence including keyword research, paid research and backlink analysis. Fernando is actively involved in the search-marketing world, and he is a regular speaker at SEO and digital marketing events worldwide. He specialises in B2B search marketing and lead generation programs. As an integral member of the SEMrush team, Fernando uses his knowledge and experience to define development strategies according to new trends and current market requirements. Fernando received his Master’s degree in world economics from the University of Saint Petersburg in the Russian Federation.

Gisle A. Gjevestad Agledahl,

Programleder

Gisle står bak flere av de største sosiale medier-suksessene til NRK P3 de siste årene. 

Han har hatt ansvar for strategi, planlegging og publisering på sosiale medier i produksjoner som «Line Jorda Rundt» og «One Night Stand», og hadde senest en finger med i spillet da likekjønnet klining gikk ut i feeden til tre millioner følgere under premieren på «Jævla homo». Arbeidet hans har fokus på nyskapende historiefortelling som utfordrer og pusher grensene til de ulike plattformene, og har vært viktig for hvordan kanalen tenker om sosiale medier.

Gisle har sanket flere priser for arbeidet sitt, blant annet «Årets sosiale medier-rådgiver» under Social Media Days i 2017.

Hans-Petter Nygård-Hansen og Marius Karlsen, MediaPuls

Programledere

Hans-Petter er kommunikasjonsrådgiver, foredragsholder, konferansier, forfatter, programleder og gründer av kommunikasjonsbyrået KommFrem – Kommunikasjon som tar deg Fremover. Han skriver om digitale- og sosiale medier på HansPetter.info og snakker om det på podkasten MediaPuls. Men mest av alt snakker han om det, som en av Norges mest populære foredragsholder.

Hans-Petter er opptatt av digitalisering og hva digitalisering fører med seg av muligheter og utfordringer – for forretningsmodeller, men ikke minst for ledelse, salg, markedsføring, PR og kommunikasjon, kundeservice og innovasjon. Strategisk, taktisk og operativt. Nasjonalt, men ikke minst internasjonalt og globalt.

Hans-Petter har bred erfaring fra det europeiske IT-markedet hvor han i løpet av 16 år var ansatt i en rekke forskjellige lederroller i norske-, nordiske-og Nordeuropeiske virksomheter som blant annet Cisco, D-Link og Juniper Networks.

Marius Karlsen er gründer og daglig leder i Helt Digital. Han har jobbet i mediebransjen i over 20 år som journalist, vaktsjef, nyhetsredaktør og redaktør. Nå er han engasjert som konseptutvikler i iNord AS, hvor han jobber inn mot næringslivet som rådgiver.

https://hanspetter.info/mediapuls/

Irma Jacobsen, Specsavers

Marketing

Irma har 10 års erfaring med sosiale medier. Har vært i Specsavers i 5 år med ansvar for sosiale medier, innholdsmarkedsføring og lokal markedsføring.

Jostein Magnussen, Netlife Research

Administrasjon og strategi

Jostein er en av gründerne av Netlife Research. Han har hovedfag i psykologi og jobber med å lage gode kundeopplevelser for store og små virksomheter.

https://www.netlife.com/

Kathinka Koch Sommerseth, Storebrand

Markedsdirektør

Kathinka Sommerseth er CMO i Storebrand. Hun har tidligere erfaring fra Lilleborg, Jordan og Creuna.
Som Markedsdirektør i Storebrand mener Kathinka at data, innsikt, analyse og teknologi er den nye hverdagen. Kathinka er en forkjemper for å skape de gode kundeopplevelsene gjennom en  OMNI-kanal kundereise der man bruker data og innsikt på en smart måte for å skape relevant, personlig og målrettet innhold i den kanalen kunden er. Dette skaper engasjementet og motiverer kundene til handling.

Kjell Brataas, Samferdselsdept., Komm.avd

Seniorrådgiver

Kjell Brataas er senior kommunikasjonsrådgiver i Samferdselsdepartementet der han har hovedansvar for sosiale medier, videoproduksjon og krisekommunikasjon. Kjell har jobbet i flere andre departementer tidligere, og han var også ansvarlig for kommunikasjon under opprettelsen av Regjeringens Krisestøtteenhet.

 

I 2009 ledet Kjell en arbeidsgruppe i departementene som vurderte regjeringens bruk av sosiale medier. Han har holdt foredrag om krisekommunikasjon, sosiale medier og pårørendehåndtering i Stockholm, London, Riga, Istanbul, Denver og Toronto, og han har vært medlem av «the advisory board» for the World Conference on Disaster Management i Toronto. Han har i flere år holdt forelesninger på NUSB (Nasjonalt utdanningssenter for samfunnssikkerhet og beredskap) og Universitetet i Arktis i Harstad.

Kjell har nylig skrevet en bok om krisekommunikasjon for det amerikanske forlaget Routledge. Boken blir gitt ut i februar 2018.

Kristjan Mar Hauksson, SMFB Engine

Evangelist & founding partner

Kristjan Hauksson er en av gründerne bak SMFB Engine Oslo, og var tidligere direktør for Nordic Emarketing. Kristjan har skrevet flere fagbøker, blant andre «Global Social Media Marketing» og «Global Search Engine Marketing». Kristjan er en «Google Innovator». De siste 10 årene har han holdt mer enn 80 foredrag, og han jobber med å gjøre kunder som Visit Sweden, Devold, Destionation Canada og Vodafone synlige på nett.

Lene Orvik, Influencer

Lene er 29 år og holder til i Oslo. Lene blogger om mote, beauty, reiser og inspirerer leserne med sitt gode humør og aktive hverdag. Hun er en av United Influencers mest attraktive motebloggere, med ett sterkt brand.

http://www.leneorvik.no

Ludvik Høegh-Krohn, OMG

Leder OMG Search Marketing

Ludvik Høegh-Krohn har vært med å starte opp OMG, og er i dag leder for sosiale medier og performance i selskapet. Ludvik har lekt med digital markedsføring siden 2003. Han har en relativt detaljorientert tilnærming til fagfeltet, og koser seg litt ekstra når han kan fordype seg i data og forstå mer av hvordan algoritmene fungerer. Han har etter hvert hjulpet mange av Norges største bedrifter innen det digitale, og holder foredrag om emnet jevnlig.

http://omg.no/

Mia Kolbeinsen, Bymiljøetaten

Leder kommunikasjon og marked

Mia jobber som leder for kommunikasjon og marked i Bymiljøetaten, Oslo kommune. Hun leder et team av Osloentusiaster som brenner for å kommunisere med, inspirere og engasjere byens innbyggere. I 2017 ble teamet kåret til Årets sosiale medier fagmiljø – Social Media Days.

Tidligere har Mia jobbet som rådgiver og partner i PR-byråer med strategisk og operativ kommunikasjon for kunder innen privat næringsliv, offentlig sektor og frivillige organisasjoner. Hun har jobbet for oppdragsgivere innen alt fra fiskeri, energi, samferdsel til genøkologi. Før dette jobbet hun med en annen kreativ form for kommunikasjon, som blomsterdekoratør.

Mia vil vise eksempler på hva de gjør i kampanjesammenheng for å skape oppmerksomhet og engasjement, hvordan de evaluerer sitt eget arbeid og fortelle hva siste kampanje kostet. I tillegg vil hun vise eksempler på hvor kjekt og verdifullt det er med samarbeid, både uformelle og formelle.

Nathalie Eyde Warembourg, IPSOS

Country Manager

Ipsos er et av verdens største markedsanalyse selskap. Både i Norge og i de andre 87 landene er målet å levere informasjon og analyser som hjelper til å forstå oss mennesker både som forbrukere, borgere, ansatte eller kunder.

Nathalie har jobbet med markedsføring og kommunikasjon hele sin karriere både i Norge og i utlandet. Hun har erfaring både fra annonsør, reklame-, mediebyrå- og nå analysebransjen. Nysgjerrig og sterk engasjert, ble hun tidlig hektet på digital annonsering. Sist ledet hun mediebyrået Maxus fra starten av til vinneren av Årets Byrå 2017 i kategori 7-50 MNOK. Hun er styremedlem i INMA og i dag leder for Ipsos i Norge.

Nathalie kommer sammen med Ingvild Ostvold. Ingvild har jobbet med kundelojalitet i Ipsos i mange år, og brenner for å bruke teknologi for å effektivisere informasjon- og innsiktsdeling. Hun er selverklært nerd, og var aktivt med på arrangørsiden av The Gathering i sin ungdom.

Fra starten av ble Sosiale Medier trackeren et verktøy for å kartlegge nordmenns bruk av sosiale medier – med tiden har det utviklet seg til å inneholde betraktelig flere gode biter om flere digitale plattformer. På Social Media Days tilbyr de en gjennomgang av detaljer bak de kjente kvartalsgrafene av Ipsos’ SoMe tracker og informasjon som ellers ikke har vært publisert.

http://www.ipsos.no

Simen Sommerfeldt, Bouvet Norge

CTO

Simen Sommerfeldt er rådgiver og teknologisjef i Bouvet Norge. I sitt daglige virke jobber han som rågiver innen virksomhetsarkitektur og strategisk IT for flere store bedrifter og organisasjoner. Sommerfeldt har jobbet med å rådgi og forberede kunder for GDPR siden 2014, og er blant de som kjenner forordningen aller best i Norge. Han er en etterspurt rådgiver og foredragsholder innen temaet, og har skrevet en rekke artikler.

Simen har lenge vært en av de fremste talspersonene i Norge for å innføre koding som fag i skolen: «Slik skoleverket er i dag, får ikke barna våre mulighetene til å bli skapere av digital teknologi, men blir hensatt til rollen som rene forbrukere. I motsetning til barna i naboland som England, Estland og Finland. Hva gjør dette med vårt konkurransebilde fremover?». Simen er grunnlegger av bevegelsen «Lær kidsa koding».

https://www.bouvet.no

Ståle Lindblad, Areca Social

Daglig leder

Ståle Lindblad er foredragsholder, grunder og Daglig Leder i Areca Social AS. Ståle er opptatt av å hjelpe store og små virksomheter med forretningsmodeller, målstyring, verdiskaping og strategi. Ståle driver bloggen stalaelindblad.no der han gir råd om blant annet hvordan skape gode forretningsmodeller og hvordan skape verdier i sosiale medier.

http://www.stalelindblad.no

Stefan Hyttfors,

Futurist

Stefan Hyttfors er en anerkjent futurist, forfatter og foredragsholder med fokus på fremtidens trender, innovasjon og forretningsutvikling.

Stefan har bakgrunn som journalist og økonom. Han har to ganger blitt kåret til årets foredragsholder i Sverige og vi er svært glade for at han kommer til Social Media Days 2018!

Stefan har jobbet med kunder som:
Microsoft, IBM, Ericsson, HP, Spotify, Gartner, Deloitte, PwC, Swedbank, DnB, LSEG, AstraZeneca, Skanska, E.on, BMW, Toyota, Mercedes Benz, Unilever, H&M, Nike, IKEA.

http://www.hyttfors.com/

Tale Maria Krohn Engvik, Helsesista

Hele Norges Helsesøster

Tale Maria Krohn Engviks stories på Snapchat @Helsesista er en dundrende miks av seriøs kunnskap, kreativ galskap, humor, kjærlighet og #happymoments. Hele Norges Helsesøster ble demokratisk valgt, ved at følgerne hennes selv har valgt å følge henne.

Vi gleder oss til et inspirerende foredrag!

https://helsesista.no/

Tone Angsund, McCann

Head of LIVE

Tone leder McCann LIVE, et team i McCann som er spesialisert på innhold, sosiale medier og performance. Tone er opptatt av kreativitet som løser problemer i den digitale hverdagen, på en måte som er best mulig tilpasset de ulike plattformene, og som gir effekt. Hun hater siloer, og elsker samarbeid på tvers for å få til det umulige. Hun er en kjent foredragsholder, og har vunnet flere globale og norske priser.

Torgeir Waterhouse, IKT Norge

Direktør internett og nye medier

Torgeir Waterhouse har en sentral rolle i den norske debatten om IT- politiske spørsmål, hvor han ofte er å se i det offentlige ordskiftet. Han har tidligere jobbet hos Forbrukerrådet, men jobber nå med IT-utfordringer fra bransjens ståsted. Waterhouse er også en ettertraktet foredragsholder og forfatter.

Waterhouse dekker emner som internettilgang, infrastruktur, frekvenser, overvåking og rettshåndhevelse, opphavsrett, personvern, digitalisering, forbrukerrelaterte saker, spill og spillingifisering, tingenes internett, smarte byer, smarte hjem, internettstyring, digital kompetanse.

I tillegg til sin rolle som representant for IT-bransjen har han også blitt bedt om å ta stillinger i regjeringsutvalg om emner som digital verdiskaping, opphavsrett, lovlig avlytting, online gambling etc. Han har flere styre- og rådgivende stillinger for organisasjoner og selskaper i internett-sfæren, som Norsk IPv6 Forum, Det norske registeret for domenenavn, Norwegian Safer Internet Project, Høgskolen i Østfold, Fakultet for datavitenskap, The Great Norwegian Encyclopedia, Norsk Digitalforum med mer.

https://www.ikt-norge.no

Victoria Thompson, OMD

Digital Manager

Victoria har 7 år erfaring meed digital markedsføring fra London med fokus på digital performance, search and analytics. Etter å ha flyttet til OMD Norge har hun hatt ansvaret for å utføre digitale strategier for flere av norges ledende merkevarer, inkludert Specsavers.

Viola Wenaas Myrann, United Influencers

Agent

Viola Wenaas Myrann jobber som agent i United Influencers (UI). United Influencers er et av Nordens største Influencer-markedsførings full-service byrå og med fokus på å skape autentiske og meningsfulle relasjoner mellom kunder, influencere og målgrupper. UI jobber i tett dialog med UIs samarbeidspartnere og influencere for å skape integrerte samarbeid med fokus på godt innhold for best mulig resultat. 
 
Viola jobber tett med flere av Norges største influencers – dette har ledet til en bred forståelse av viktigheten rundt kanaluavhengighet, forbrukeradferd, aspirasjon og synergiene mellom flere medier. Gjennom sin tid i UI og sammen med andre byrå har hun utfordret kunder til å tenke mer 360 kanaluavhengig med fokus på content og sosiale medier i samspill! 

Adrien Bjørnskau, RED Media Consulting

Head of Programmatic

Hvorfor er Adrien sivilmarkedsfører fra BI og SCP Paris? Jo, han er fransk norsk, med fransk som morsmål! I dag leder han programmatic-satsingen i et av Norges mest suksessrike kommunikasjonsselskaper, RED. Adrien har bred erfaring på svært mange områder innen digitale medier, e-commerce og web-analyse. Sammen med Finn.no har han bidratt til å gjøre video-baserte kampanjer for Finn.no til en suksess. Dette kan du høre mer om under Social Media Days, hvis du er opptatt av å forstå effekten av video som verktøy.

http://www.redmedia.no/

Christian Brosstad, Forbrukerrådet

Kommunikasjonsdirektør

”Christian Brosstad burde vært på TV”. Kommentaren falt da han som foredragsholder på Social Media Days for noen år siden – dundret gjennom taket i evalueringsskjemaet. Da som kommunikasjonsdirektør i SpareBank 1 – nå med samme tittel i Forbrukerrådet. Christian har tidligere vunnet prisen Årets Ildsjel i sosiale medier – nå er han tilbake som tilhenger av film og video som kommunikasjons-bærer. På Social Media Days dag 2, deler han noen av sine tanker om temaet, samtidig som han får prøve seg som ”TV-vert” sammen med to andre video marketing entusiaster.

http://www.forbrukerradet.no/

Christian Kamhaug, Lindorff Group

Kommunikasjonssjef (og Social Media Jedi Master)

Christian Kamhaug er flynerd og social media geek! I år er han moderator under Strategi&Ledelses-sporet under årets Social Media Days – hvor vi snakker om digital adferd og forretningsmuligheter – og om sosiale platformer som Workplace Facebook – internt. Christian har lenge vært en populær stemme i PR-miljøene, og kombinerer sin fagkunnskap med interesse for en velkledd livsstil. Sjekk lenken til bloggen Enkeltspent under her – er du mann, er det litt av hvert å lære! Christian vant utmerkelsen Årets Sosiale Medier Rådgiver på Social Media Days 2016.

https://enkeltspent.no/

Eirik Norman Hansen og Pepper Robot, Creuna

Din nye kollega (!?) og en Markedsdirektør

Pepper Robot har tatt et stort publikum med storm, rett og slett fordi Pepper endelig representerer en robot som faktisk har svært menneskelige egenskaper. Han kan bli lettere oppgitt, i godt humør – og – sjarmerende Pepper vet ofte hvor skapet skal stå. Takket være entusiastiske Eirik Norman Hansen og hans kolleger i Creuna, har noen få nordmenn fått gleden av å hilse på Pepper allerede. Eirik og Pepper inviterer oss på en liten teknologisk reise: Den spesielle duoen forteller oss hvilke teknologier som er viktige for deg akkurat nå – og hva vi har i vente.

https://www.ald.softbankrobotics.com/en/cool-robots/pepper

Geir Ove Pedersen, Geeohsnap

Snapchat strategist, content creator and influencer

Geir Ove Pedersen oppdaget Snapchat nærmest ved en tilfeldighet. I dag, ca to år senere, har han over 1 million views på sine Snapchat stories – på én dag! Under navnet Geeohsnap har Kristiansanderen skapt seg en imponerende og lynrask karriere på Snap. Han er blitt Europas største Snapchatter og jobber nå fulltid fra Norge som influencer i samarbeid med store, internasjonale brands. Han inviteres jevnlig til radiostasjoner, TV, musikkfestivaler og til ulike events for å Snappe – og fortelle om sitt arbeid. Som Content Creator er Geir Ove lidenskapelig opptatt av å fortelle gode historier på helt nye måter, og endelig kommer han til Social Media Days for å dele sine erfaringer med oss. Han snakker om innhold som smitter!

http://www.geeohsnap.com/

Ghopi Prabaharan, Prabamedia

Sosiale medier entusiast, TV-vert, skuespiller

Da Ghopi kom til Norge var han ett år gammel og del av en fattig innvandrerfamilie fra Sri Lanka. Han fikk raskt kjenne på hvor vanskelig det er å lykkes i en fremmed kultur, men etter oppveksten på Fosnavåg i Sunnmøre og i Porsgrunn – lyktes han etter hvert som skuespiller. Ghopi er svært aktiv på sosiale plattformer, ikke minst Snapchat – og deler i dag sine erfaringer med norsk nærings- og organisasjonsliv. Hans budskap er at sosiale medier gir både virksomheter og enkeltmennesker helt nye muligheter til å lykkes. God historiefortelling går aldri av mote, men hvordan når du for eksempel frem til nordmenn med en annen bakgrunn enn din egen?

http://www.ghopi.no/

Gunnar Stensaker, T/A Opt

Gründer/Daglig Leder

For 2-3 år siden fikk Gunnar Stensaker smaken på gründerlivet, med en spennende jobb i Mobotap, San Fransisco. Her jobbet han med selskapets mobile browser, Dolphin. Fra 2014 var Gunnar ansvarlig for søk og analyse i norske Venture Factory, men allerede året etter ble han sjef for T/A Opt., og det fortsatte i høyt tempo også her. Selskapet er etablert av Venture Factory i samarbeid med Try reklamebyrå, og er allerede en gjeng på nærmere 20 ansatte. Gunnar leder et ungt og entusiastisk team, med spisskompetanse innen markedsføring i sosiale medier. Endelig tar han seg tid til å besøke oss på Social Media Days!

Ida Aalen,

Kommunikasjonssjef og rådgiver

Det er alt for lenge siden Ida Aalen delte sine tanker og synspunkter med Social Media Days-publikummet – rent bortsett fra at Ida vant prisen Årets Sosiale Medier Personlighet i februar 2016! Ida er rett og slett en av de beste og mest kunnskapsrike profilene innen sosiale medier i Norge. Hun er ofte kritisk og ingen typisk SoMe-evangelist, men er kjent for å heve nivået på debatten, fortelle oss hvordan sosiale medier påvirker oss og hvordan vi selv kan påvirke. I 2015 utga hun boka «Sosiale medier» på Fagbokforlaget, som fikk strålende anmeldelser. Klikk på lenken under for å bestille den!

https://bok.idaaa.no/