Her finner dere bekreftede foredragsholdere for Social Media Days 2024. Vi jobber fortsatt med å sette sammen årets program, og nye foredragsholdere blir lagt ut fortløpende.
Tirsdag 4. juni er det kun workhops!
De varer alle i 3 timer så du rekker å gå på en før lunsj (9-12) og en etter (13-16) lunsj. Du rekker en matbit (ikke inkl.) og reise mellom stedene.
Har du konferansebillett koster det 1000,- per workshop, bruk koden "SMDWORK" for deg som har konferansebillett!
Å jobbe med sosiale medier er å jobbe med kreativitet! Det kjedelige motstykket er at det også krever strukturerte arbeidsmetoder, og en solid kvalitetssikring for å lage godt innhold. Morten og Svein i Synlighet Kreativ loser dere gjennom denne workshopen, som setter fokus på å jobbe kreativt på en strukturert måte.
Meld deg på her!Å bygge merkevare er grunnsteinen i enhver SoMe strategi, men hva betyr det? Og hvordan gjør man dette i praksis? Morten og Svein i Synlighet Kreativ jobber til daglig med å hjelpe bedrifter til å bli bedre på å jobbe med sin merkevare. I denne workshopen gir de deg et overblikk på hvordan du kan jobbe for å ivareta merkevaren din i sosiale medier.
Meld deg på her!Vi i Trickle følger mottoet vårt "Trickle, don’t spray." Vi fokuserer på smart målretting av annonser, kanalvalg og kampanjeoptimalisering. Dette sikrer at vi unngår å kaste bort annonsebudsjett på ineffektive annonser og maksimerer utbyttet av tilgjengelige ressurser. Vi hjelper deg med å identifisere din kjernemålgruppe og nå ut til dem effektivt. Etter workshoppen vil du ha mer kunnskap om å velge riktig kanaler, målgrupper, mål og KPI-er for å få mest mulig ut av dine tilgjengelige ressurser.
Meld deg på her!Finnes vel knapt en «hottere potato» enn social search og organisk SoMe om dagen. I denne workshopen viser vi deg hvordan du høyt opp i søk gjennom smarte SEO-triks og hvordan du kan jobbe strukturert med søkeord, trender og sesonger for å bygge en sterk organisk merkevareprofil i sosiale medier. I workshopen vil vi analysere deltagernes kontoer, identifisere muligheter og forbedringsområder. Vi ser også på søkeordsinnsikt og kostnadseffektive måter å skape innhold på gjennom influensere og UGC. Har du lurt på hvordan du skal navigere når SoMe blir den nye Google? (satt på spissen) Da er dette en Smood workshop for deg 💚
Meld deg på her!I denne workshopen vil du lære hvorfor det er viktig å sette tydelige mål for bedriftens sosiale medier og hvordan du effektivt kan måle disse. Fra økt merkevarekjennskap til økt engasjement og salg, vil vi se på hvordan en tydelig målsetting kan veilede og styrke deres sosiale mediestrategi. Måling og analyse er avgjørende for å kunne måle suksessen av bedriftens innsats, identifisere områder for forbedring og ta informerte beslutninger basert på data. Gjennom å se på ulike metoder, verktøy og måleparametere, vil du få innsikt og forbedre forståelsen av deres egen (og konkurrenters) tilstedeværelse på sosiale medier. Denne workshopen er for deg som ikke har så mye erfaring med måling av sosiale medier.
Meld deg på her!Bli med på kreativ sirkeltrening hos Facefirst! Vi tar vi deg gjennom tre praktiske og kreative arbeidsstasjoner hvor du lærer hvordan du kan fremstå autentisk i et fullpakket sosialt landskap, engasjere publikummet ditt og lage godt innhold med mobilen: 1. Hvordan bli en innholdsmaskin med mobilen? 2. Hvordan gjøre innholdet ditt autentisk? 3. Hvordan lage rett innhold til rett plattform?
Meld deg på her!