FOREDRAGSHOLDERE

Her finner dere bekreftede foredragsholdere for Social Media Days 2024. Vi jobber fortsatt med å sette sammen årets program, og nye foredragsholdere blir lagt ut fortløpende.

Foredragsholdere

Disse foredragsholderne skal snakke under Social Media Days 2025!

Vi oppdaterer siden fortløpende med nye navn.

Har du tips til hvem du ønsker å høre fra under Social Media Days 2025? Da kan du gjerne ta kontakt med oss på post@socialmediadays.no

Jenny Skavlan

Skuespiller, programleder, designer, moteprofil, miljøforkjemper

I tillegg til å være et kjent navn både fra tv skjermen og i moteverden er Jenny Skavlan også en stor profil i sosiale medier. Hun har spilt i filmer som Børning og Børning 2 og vært med i TV-serier som Halvvägs till himlen og Nesten voksen. Jenny har vært dommer i Sysmesterskapet på NRK, ledet store sendinger som Melodi Grand Prix og Spellemannprisen. Hun er engasjert i bærekraftig mote, re-design og gjenbruk, som medskaper av Tise og grunnlegger av syfellesskapet Fæbrik. I tillegg har hun gitt ut boken Sy om og samarbeidet med designere som David Andersen og Pierre Robert.

Ingvild Tennfjord

Vinjournalist

Ingvild Tennfjord, Norges mest leste vinjournalist, er konferansier for SMD 2025! Frem til 2023 var hun redd for Tik Tok og kan fremdeles ikke tekste en reel. Likevel har hun tatt sosiale medier med storm. På kort tid har hun blitt «vin-dama» på nett, som engasjerer, informerer og underholder et stadig voksende publikum.

Simen Ringen

Kreativ rådgiver for Petter Stordalen

Simen spesialiserer seg på strategi og rådgivning innen sosiale medier, innholdsproduksjon og kommunikasjon, og utvikler konsepter som skaper engasjement og gir resultater. Med erfaring fra Try Reklamebyrå har han gjort innholdsproduksjon for noen av Nordens største selskaper. Han har hatt SoMe-ansvar for 71 Grader Nord Kjendis og Bama, og i dag jobber han som kreativ rådgiver for Petter Stordalen.

Lars og Ingrid

Fagforbundet

Ingrid Tønseth Myhr jobber som informasjonsrådgiver i informasjonsavdelingen til Fagforbundet, og har bakgrunn fra politisk arbeid og har vært medlem i AUF og Arbeiderpartiet siden hun var 12 år. Lars har jobbet mange år som journalist før han begynte i jobben i Fagforbundet. I Fagforbundet har han spesielt ansvar for TikTok og Facebook. For et år siden startet startet Ingrid og Lars TikTok satsningen til Fagforbundet, og har siden den gang oppnådd stor suksess med kanelen. De har gått fra 1000 til 74825 følgere, fått over 1,4 millioner likes og over 71 tusen kommentarer. Mange av videoene deres får over 100.000 visninger. På TikTok snakker Fagforbundet først og fremst om arbeidsliv, rettigheter i arbeidslivet og politikk.

Hold deg oppdatert med nyhetsbrev

SOCIAL MEDIA DAYS ARRANGERES AV:
Sølvsponsorer
Se alle sponsorer

Samarbeidspartnere