Her finner dere bekreftede foredragsholdere for Social Media Days 2024. Vi jobber fortsatt med å sette sammen årets program, og nye foredragsholdere blir lagt ut fortløpende.
Onsdag 7. mai er det kun workhops på programmet!
De varer alle i 3 timer så du rekker å gå på en før lunsj (9-12) og en etter (13-16) lunsj. Du rekker en matbit (ikke inkl.) og reise mellom stedene.
I år må man ha konferansebillett for å kjøpe workshop, og det koster 750,- per workshop.
Vil du ta Instagram-kontoen din til neste nivå? 📸 I denne digitale workshopen lærer du å lage innhold som engasjerer og gir resultater. Du får en innføring i de nyeste Instagram-trendene og hva som fungerer akkurat nå, samt hvordan du kan bruke dette strategisk. Du lærer Reels fra A til Å og hvordan du lager videoer som fanger oppmerksomheten og gir ønsket effekt. Vi viser deg også hvordan du enkelt kan produsere og publisere innhold rett fra mobilen, med smarte tips, triks og verktøy. I tillegg får du innsikt i algoritmen og strategier for økt synlighet og engasjement. Workshopen inneholder både teori og praktiske oppgaver, slik at du kan komme i gang med innhold som faktisk fungerer.
Vil du ta Instagram-kontoen din til neste nivå? 📸 I denne digitale workshopen lærer du å lage innhold som engasjerer og gir resultater. Du får en innføring i de nyeste Instagram-trendene og hva som fungerer akkurat nå, samt hvordan du kan bruke dette strategisk. Du lærer Reels fra A til Å og hvordan du lager videoer som fanger oppmerksomheten og gir ønsket effekt. Vi viser deg også hvordan du enkelt kan produsere og publisere innhold rett fra mobilen, med smarte tips, triks og verktøy. I tillegg får du innsikt i algoritmen og strategier for økt synlighet og engasjement. Workshopen inneholder både teori og praktiske oppgaver, slik at du kan komme i gang med innhold som faktisk fungerer.
Vi bombarderes med tusenvis av reklamebudskap hver dag – men hvor mange husker vi egentlig når kvelden kommer? Ikke mange. Hvorfor? Fordi det meste er trygt, forutsigbart og lett å scrolle forbi. Så hvordan lager du innhold som ikke bare trigger den utålmodige reptilhjernen til en uoppmerksom 'like', men faktisk fester seg i hukommelsen – og blir sittende?🧠 I denne workshopen dykker vi ned i de kreative grepene som faktisk funker. Vi viser deg hvordan du fanger oppmerksomhet, skaper engasjement og lager innhold som fører til handling. Forbered deg på en workshop som utfordrer komfortsonen, trigger kreativiteten og gir deg verktøyene til å lage reklame folk faktisk legger merke til!
Vi bombarderes med tusenvis av reklamebudskap hver dag – men hvor mange husker vi egentlig når kvelden kommer? Ikke mange. Hvorfor? Fordi det meste er trygt, forutsigbart og lett å scrolle forbi. Så hvordan lager du innhold som ikke bare trigger den utålmodige reptilhjernen til en uoppmerksom 'like', men faktisk fester seg i hukommelsen – og blir sittende?🧠 I denne workshopen dykker vi ned i de kreative grepene som faktisk funker. Vi viser deg hvordan du fanger oppmerksomhet, skaper engasjement og lager innhold som fører til handling. Forbered deg på en workshop som utfordrer komfortsonen, trigger kreativiteten og gir deg verktøyene til å lage reklame folk faktisk legger merke til!
I denne workshoppen viser vi deg hvordan du kan slutte å kaste penger etter influensere og håpe på det beste - og heller styre samarbeidet som en performance-kanal med målbare resultater. Du lærer hvordan du kan jobbe smartere med influensere som en del av din overordnede markedsføringsstrategi.🤔 Hva er egentlig en influenser verdt? Hvordan analysere og estimere verdien av et samarbeid FØR kontrakten signeres💰. Influensere i reklame-sammenheng: hvilke KPI'er ser vi på og hva anses som god verdi? Briefing som funker: de beste tipsene for å sikre at influenseren leverer innhold som treffer KPI'ene dine (uten av de mister kreativt spillerom) Data først - magefølelse sist: lær om effektiv rapportering av pågående og avsluttede samarbeidIngen fluff – bare konkrete tips og beviste metoder!
I denne workshoppen viser vi deg hvordan du kan slutte å kaste penger etter influensere og håpe på det beste - og heller styre samarbeidet som en performance-kanal med målbare resultater. Du lærer hvordan du kan jobbe smartere med influensere som en del av din overordnede markedsføringsstrategi.🤔 Hva er egentlig en influenser verdt? Hvordan analysere og estimere verdien av et samarbeid FØR kontrakten signeres💰. Influensere i reklame-sammenheng: hvilke KPI'er ser vi på og hva anses som god verdi? Briefing som funker: de beste tipsene for å sikre at influenseren leverer innhold som treffer KPI'ene dine (uten av de mister kreativt spillerom) Data først - magefølelse sist: lær om effektiv rapportering av pågående og avsluttede samarbeidIngen fluff – bare konkrete tips og beviste metoder!
Synes du det er utfordrende å gi kreative og gode svar i sosiale medier? Eller kjenner du at pulsen stiger når det tikker inn en kjip kommentar? I denne workshopen lærer du hvordan strategisk SoMe-dialog kan tiltrekke nye følgere, styrke relasjonen til eksisterende følgere og skape vekst for merkevaren din. Du får praktiske verktøy for å håndtere både ros og kritikk, starte samtaler som får oppmerksomhet, og bruke dialog som en effektiv strategi for økt engasjement og synlighet – helt organisk!
Synes du det er utfordrende å gi kreative og gode svar i sosiale medier? Eller kjenner du at pulsen stiger når det tikker inn en kjip kommentar? I denne workshopen lærer du hvordan strategisk SoMe-dialog kan tiltrekke nye følgere, styrke relasjonen til eksisterende følgere og skape vekst for merkevaren din. Du får praktiske verktøy for å håndtere både ros og kritikk, starte samtaler som får oppmerksomhet, og bruke dialog som en effektiv strategi for økt engasjement og synlighet – helt organisk!
Klar for å komme deg på TikTok? eller er du allerede på plattformen men trenger litt inspirasjon? Da er denne workshopen for deg! 🚀 I denne workshopen vil du blant annet få en innføring i: 📱 Kanalen, hvem du når der og målgruppens modus 💖 Trender, do’s and don’ts ✅ Tekniske krav 👀 Trendwatching og utarbeidelse av idébank ✏️ Hvordan jobbe med planlegging og produksjon 🫶 Bruk av mennesker, ambassadører, ansatte o.l.Vi vil også jobbe med praktiske oppgaver underveis som vil sørge for at du og teamet ditt har de verktøyene dere trenger for å starte innholdsreisen på TikTok.
Klar for å komme deg på TikTok? eller er du allerede på plattformen men trenger litt inspirasjon? Da er denne workshopen for deg! 🚀 I denne workshopen vil du blant annet få en innføring i: 📱 Kanalen, hvem du når der og målgruppens modus 💖 Trender, do’s and don’ts ✅ Tekniske krav 👀 Trendwatching og utarbeidelse av idébank ✏️ Hvordan jobbe med planlegging og produksjon 🫶 Bruk av mennesker, ambassadører, ansatte o.l.Vi vil også jobbe med praktiske oppgaver underveis som vil sørge for at du og teamet ditt har de verktøyene dere trenger for å starte innholdsreisen på TikTok.
I denne workshopen vil du lære hvorfor det er viktig å sette tydelige mål for bedriftens sosiale medier og hvordan du effektivt kan måle disse. Fra økt merkevarekjennskap til økt engasjement og salg, vil vi se på hvordan en tydelig målsetting kan veilede og styrke deres sosiale mediestrategi. Måling og analyse er avgjørende for å kunne måle suksessen av bedriftens innsats, identifisere områder for forbedring og ta informerte beslutninger basert på data. Gjennom å se på ulike metoder, verktøy og måleparametere, vil du få innsikt og forbedre forståelsen av deres egen (og konkurrenters) tilstedeværelse på sosiale medier. Denne workshopen er for deg som ikke har så mye erfaring med måling av sosiale medier.
I denne workshopen vil du lære hvorfor det er viktig å sette tydelige mål for bedriftens sosiale medier og hvordan du effektivt kan måle disse. Fra økt merkevarekjennskap til økt engasjement og salg, vil vi se på hvordan en tydelig målsetting kan veilede og styrke deres sosiale mediestrategi. Måling og analyse er avgjørende for å kunne måle suksessen av bedriftens innsats, identifisere områder for forbedring og ta informerte beslutninger basert på data. Gjennom å se på ulike metoder, verktøy og måleparametere, vil du få innsikt og forbedre forståelsen av deres egen (og konkurrenters) tilstedeværelse på sosiale medier. Denne workshopen er for deg som ikke har så mye erfaring med måling av sosiale medier.
Lær hvordan du bygger en god annonsekonto, finner riktig målgrupper, typer annonser og hva som fungerer best for dere. Slik at dere får mest mulig igjen for investeringen. Velkommen!
Lær hvordan du bygger en god annonsekonto, finner riktig målgrupper, typer annonser og hva som fungerer best for dere. Slik at dere får mest mulig igjen for investeringen. Velkommen!
Du får hjelp til å lage en plan for å lykkes på LinkedIn. Vi går gjennom frekvens, type innhold, tone of voice og konkrete tips og triks for hvordan bygge gode poster. Velkommen!
Du får hjelp til å lage en plan for å lykkes på LinkedIn. Vi går gjennom frekvens, type innhold, tone of voice og konkrete tips og triks for hvordan bygge gode poster. Velkommen!
Sitter du i dagesvis og lurer på hva du skal skrive om på LinkedIn? Får du stadige innspill fra kollegaene dine om å gjøre mer som konkurrentene dine? Skroller du i timesvis på Instagram hver dag og synes alle andre gjør det bedre enn deg? Slutt med både grubling, skrolling og danse etter andre sin pipe ved å jobbe mer strategisk med sosiale medier! På 3 timer lærer du hvordan du kan spisse arbeidet ditt og velge vekk alt som ikke funker. Slik kan du bruke tiden tid på å være kreativ og ha det gøy med det som faktisk funker!
Sitter du i dagesvis og lurer på hva du skal skrive om på LinkedIn? Får du stadige innspill fra kollegaene dine om å gjøre mer som konkurrentene dine? Skroller du i timesvis på Instagram hver dag og synes alle andre gjør det bedre enn deg? Slutt med både grubling, skrolling og danse etter andre sin pipe ved å jobbe mer strategisk med sosiale medier! På 3 timer lærer du hvordan du kan spisse arbeidet ditt og velge vekk alt som ikke funker. Slik kan du bruke tiden tid på å være kreativ og ha det gøy med det som faktisk funker!
Lær hvordan du enkelt tar bedre bilder og videoer med iPhone! I denne workshopen deler jeg praktiske tips og teknikker for: Riktig lys og komposisjon: Slik får du profesjonelle resultater med naturlig lys og enkle justeringer. Enkle redigeringsverktøy: Lær hvordan du enkelt kan klippe video på telefonen. Video som fenger: Tips og triks for å filme og fortelle historier som engasjerer på sosiale medier. Dette er for deg som ønsker å virkelig utnytte iPhone-kamera fullt ut! Workshopen inneholder en praktisk og teoretisk del.
Lær hvordan du enkelt tar bedre bilder og videoer med iPhone! I denne workshopen deler jeg praktiske tips og teknikker for: Riktig lys og komposisjon: Slik får du profesjonelle resultater med naturlig lys og enkle justeringer. Enkle redigeringsverktøy: Lær hvordan du enkelt kan klippe video på telefonen. Video som fenger: Tips og triks for å filme og fortelle historier som engasjerer på sosiale medier. Dette er for deg som ønsker å virkelig utnytte iPhone-kamera fullt ut! Workshopen inneholder en praktisk og teoretisk del.